четверг, 13 декабря 2012 г.

Конспекти занять 1,2



 Засідання клубу  « ТЕМП» №1
 Організаційне засідання. Ознайомлення з проектом ШКП. Створення статуту, логотипу. Принципи роботи клубу.
Мета: ознайомити учнів з українсько-польським проектом  ШКП; розробити назву, логотип, правила роботи клубу та Статут ШКП. Сформувати вміння аналізувати отриману інформацію; розвинути у учнів вміння роботи в колективі та в групах;
Обладнання: магніти, крейда,  кольорові маркери, папір А-4, ватман (2 шт.) дошка
Форма проведення: робота в групах, дискусія.
План заняття:
1. Організаційний момент. Ознайомлення з українсько-польським проектом ШКП. 2. Обговорення принципів роботи клубу.
3. Пояснення цілей та завдань ШКП.
4.Вибір та обговорення назви та логотипу клубу.

5.Створення основи Статуту ШКП.
6. Підведення підсумків.
Хід заняття
1. Організаційний момент. Привітання учнів. Презентація українсько-польського проекту.

2. Метод  вільного   мікрофона:  Спільне обговорення та прийняття принципів роботи клубу.
 Правила  роботи  ШКП:
-       взаємоповага і толерантність
-       телефон ставити на режим «Без звука».
        -       «правило піднятої руки»;
-       відповідальність за свої вчинки;
-       активність і співпраця;
        -       кожна думка має право на життя;
        -       час засідання Клубу обмежити – 1 год.;
-       пунктуальність;
-       вихід за потреби - «тихо».

3. Пояснення цілей та завдань ШКП.
Його головна мета: формування стійкого інтересу учнів до економічної науки та розвиток підприємницьких здібностей.
Досягнення цієї мети здійснюється шляхом вирішення таких завдань:                                                                                                                         
 - заохочення молоді до активної участі у суспільному житті;
- ознайомлення учнів з основними економічними поняттями;
- формування економічно і соціально активних громадян суспільства;
Розвивати:
-  вміння колективної праці;
-  аналітичні здібності учнів та вміння робити висновки;
-  вміння працювати з різними джерелами інформації;
-  навички самопрезентації, з наступною характеристикою та презентуванням  отриманих  результатів;
-  підприємницькі здібності учнів щодо організації і реалізації власних проектів;
-  раціональне мислення та використання економічних ресурсів.
Цілі:
- Підготовка учнів до активної та свідомої участі  у господарському житті суспільства;
- Здійснення широкого кола заходів, пов'язаних з економічною освітою;
- Формування підприємницьких настроїв у молодих людей та їх використання на практиці;
- Розширення та поглиблення співпраці школи з органами державної влади і бізнес-середовища
Завдання нашого Клубу:
- Розкрити творчі здібності кожного учасника;
- Навчити продуктивній роботі в команді;
- Навчити ставити перед собою цілі і втілювати їх у життя.
4. Вибір та обговорення назви та логотипу клубу.
Робота в парах. Вправа «Герб».
Завдання. Намалювати у вигляді герба або іншого символу логотип клубу підприємців школи. Презентація робіт. Обговорення.

5. Створення Статуту ШКП.
Як ви думаєте, що необхідно для початку роботи будь-якої організації чи об'єднання? (Документи, що регулюють її діяльність, а в нашому випадку такий документ - це статут)

Робота в групах. Створення статуту за типовим зразком. Презентація статутів групами та створення єдиного статуту клубу.
6. Підведення підсумків.
Зворотній зв'язок ( Учасники визначаються, чи хочуть бути членами Клубу. Написання заяв )




 Засідання клубу « ТЕМП»  №2
Обговорення та затвердження статуту, плану роботи ШКП. Підприємець та підприємництво. Тест на здатність займатися бізнесом.
Мета: обговорити та затвердити Статут ШКП та план роботи клубу. Дати поняття «підприємництво»,«підприємлива особистість»; продовжити формувати  аналітичні здібності учнів та вміння робити висновки; розвивати  вміння роботи  в групах. 
Обладнання: тест, магніти, крейда,  кольорові маркери, папір А-4, ватман, дошка
Форма проведення: робота в групах, бесіда.
План заняття:
1. Організаційний момент.
 2. Обговорення та затвердження статуту.
 3. Обговорення та затвердження плану роботи клубу.
4. Бесіда з учнями.
5. Тест на здатність займатися бізнесом.
6. Підведення підсумків.
Хід заняття
1. Організаційний момент. Привітання учнів.
2. Обговорення та затвердження статуту.(дивись дод. №1)
3. Обговорення та затвердження плану роботи клубу.
Робота в групах. Завдання: Визначте основні напрямки діяльності клубу та основні теми і запитання, що  вас цікавлять. Презентація роботи груп. Підсумки. ( дод.№2)
4. Бесіда з учнями.
- Що таке «підприємництво»? ( Діяльність, пов'язана з плануванням, розробленням і втіленням бізнес-ідей на свій ризик та власні кошти)
- Що таке «підприємлива особистість»? (Людина, що  вміє створювати та втілювати нові ідеї в життя, отримувати очікуваний їм результат та прибуток )
- Що таке «креативний потенціал»? (Такі здібності людини, які допомагають придумувати нові, нестандартні, цікаві ідеї).
5. Тест на здатність займатися бізнесом.
Запропонований тест досить простий, з відомою часткою гумору. Тест складений за зразком тих, що широко використовуються у країнах з ринковою економікою, але з урахуванням нашої вітчизняної специ­фіки.
Повністю позитивна відповідь на кожне питання дає 10 балів, повніс­тю негативна — 0 балів. Проміжні відповіді оцінюються «на око» між 0 й 10 балами. Наприклад, якщо ви з 10 своїх учителів пам'ятаєте дату дня народження лише одного, відповідь — 1 бал. Якщо відповідь на яке-небудь питання для вас складна, ставте 5 балів. Склавши всі ваші бали, ви заглядаєте в ключ нашого тесту.
1. Чи  поводитеся  ви  наодинці  так  само,  як  і  тоді,  коли  за  вами  спосте­рігають?  
2. Чи  вважаєте  себе  здатним  стати   главою  сім'ї?
3. Чи  вважаєте  хитрість  корисною  якістю?
4. Чи  можете  заговорити  на  вулиці  з  незнайомою  людиною?
5. Чи  знаєте,  які  кольори  нині  в  моді?
6. Чи  поїдете  в  трамваї ( тролейбусі,  автобусі ),  якщо  забули  дома  про­їзний?
7. Чи  заздрите  успіху  ваших  знайомих?
8.  Чи  звертаєтеся  «на ви»  до  ваших  старших  за  віком  родичів?
9. Чи  здатні  усно  швидко  розрахувати,  скільки  буде  3 %  від  3 % ?
10. Чи  приходите  вчасно  в  кіно  ( клуб,  дискотеку , …)?
11.  Чи  приходите  вчасно  на  побачення?
12. Чи  вважаєте  ви  за  потрібне  давати  «на чай»?
13. Чи  переживаєте,  якщо  вас  обрахували ?
14. Чи  пам'ятаєте  дату  народження  свого  вчителя ?
15. Чи  сідаєте  в  міському  транспорті  на  будь-яке  вільне  місце?
16. Чи  сідаєте  в  маршрутці  (таксі)  тільки  на  заднє  сидіння?
17. Чи  любите  писати  в  книги  скарг  або  вимагати  адміністратора  торго­вельного  залу,   магазину ?
18. Чи  вважаєте,  що  завжди  досить  одного  попередження ?
19. Чи  знаєте,  які  грошові  одиниці  існували  в  Стародавньому  Римі ?
20. Чи  здатні  залишити  валізу  на  вокзалі  під  нагляд  зовсім  незнайомої людини?

КІЛЬКІСТЬ  НАБРАНИХ  БАЛІВ:_______

Ключ   до  тесту ( для помічників )
120—200 балів — ви природжений бізнесмен. Однак, якщо ви одер­жали ці бали в результаті підглядання у відповідь, відніміть із суми 80 балів й орієнтуйтеся за новим результатом.
110—119 балів — ви маєте не всі потрібні якості бізнесмена, але у вас є реальні шанси домогтися успіху в бізнесі; деяку допомогу при цьому вам зроблять міркування про причину втрати балів.
50—99 балів — мабуть, у бізнесмени вам не вибитися, але, зважаю­чи на все, ви правдиві, порядні, у вас непоганий характер — так що не все загублено в житті; втім, якщо отриманий результат не відбив у вас бажання займатися  бізнесом, додайте  собі  20  балів.   
6. Підведення підсумків.










Комментариев нет:

Отправить комментарий